Sooooo Happy!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ester Lierop - WaarBenJij.nu Sooooo Happy!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ester Lierop - WaarBenJij.nu

Sooooo Happy!!

Door: Ester van Lierop

Blijf op de hoogte en volg Ester

06 April 2013 | Nederland, Nederland

22 Juli zal ik vertrekken naar Amerika!!

Vandaag met de familie Van White besloten voor elkaar te gaan, ik ben zoooo blij!! Een familie met 2 kinderen, James (6) en Cameron (4).
Ik heb zo"n goeie klik met de familie, ik heb er zooo veel zin in!!

Mary (moeder van de familie) wilde eigenlijk dat ik begin augustus kwam, toen ze mijn reactie zag voegde ze er meteen aan toe dat ik ook wel vanaf de 25ste mee op vakantie mocht, met een week overlap met de andere au pair!!
Wat heb ik een geluk!!

Eerst 4 dagen New York (orientatie training)
Dan een week South Carolina, Charlston (vakantie)
Dan de rest van het jaarVirginia, Fairfax Station (werken)

Wat een avontuur!!
Ik heb er zoo veel zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

My adventure in america!

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

November tot April

08 Januari 2014

October

17 Oktober 2013

Update september

18 September 2013

Update july/ august

07 Juli 2013

Orientation en aankomst bij gezin
Ester

Actief sinds 14 Feb. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 4735

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 17 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: