November tot April - Reisverslag uit Fairfax Station, Verenigde Staten van Ester Lierop - WaarBenJij.nu November tot April - Reisverslag uit Fairfax Station, Verenigde Staten van Ester Lierop - WaarBenJij.nu

November tot April

Door: Ester van Lierop

Blijf op de hoogte en volg Ester

10 April 2014 | Verenigde Staten, Fairfax Station

Het is veel te lang geleden dat ik eraan gedacht heb iets te posten op mijn blog, sorry hiervoor! Maar het is wel positief want dat betekend dat het goed gaat en ik me nooit verveel (bijna nooit:P)

In november zijn er een hoop dingen gebeurd. Het was de maand dat ik mijn eerste 5 kilometer race heb hardgelopen en mijn eerste american football wedstrijd heb meegemaakt, mijn "ongelofelijk zware" midterm heb gehad, Dat het heeft gesneeuwd, dat mijn broer en mijn vader langs zijn geweest, we samen naar Yale (2e american football wedstrijd gezien en ook heb begrepen deze keer) en new york zijn geweest en natuurlijk ook Thanksgiving en black friday.

December is de maand waarin ik het geweldige Amerikaanse drinkspel BEERPONG heb geleerd een nieuwe vriendin heb gemaakt die ons helaas ook de zelfde maand nog moest verlaten terug naar Duitsland. Deze maand hebben we ook verschillende sneeuwdagen gehad. En het was het begin van een lange reeks met vele avondjes stappen in DC.
December is ook de maand dat mijn vriendinnetjes vanuit Nederland me kwamen opzoeken,ik met me familie kerst gevierd heb en vervolgens mijn vriendinnetjes heb opgezocht in New York waar we een ontzettend leuke tijd hebben gehad, ontzettend veel gezien hebben en een onvergetelijke nieuw jaars avond hebben mee gemaakt!

Dan is het alweer Januari. Een maand met veel vooral simpele dingen, starbucks, veel sneeuw, school, wat shoppen en cheesecake. MAAARR het bleef niet saai want in het einde van januari zijn we op het vliegtuig gestapt naar Orlando (florida). Ontzettend enthousiast (een beetje te..) stapte we op het vliegtuig met onze slippers in onze tas want het zou mooi weer worden in florida ( the sunshine state) maar helaas we troffen het niet. Ontzettend veel regen gehad maar het was wel een onvergetelijke trip! Vrijdag naar Unviversal studios geweest en Zaterdag naar walt disney world.

Inmiddels Februari natuurlijk. In februari hebben we vooral nieuwe dingen uitgeprobeerd zoals verschillende restaurantjes en we zijn met school en een aantal keer erna georgetown wezen verkennen.
In Februari vriendinnen geworden met een klasgenootje waar we ook een aantal keer mee wezen zijn stappen (Jessy ook uit duitsland)
Ook zijn we veel naar de Bios geweest en hebben we een besketbal wedstrijd gekeken op een brakke zaterdag :P.

Alweer maart.. Veel shoppen, beerpong, Ihop, stappen, veel tel veel sneeuwdagen maar ook een aantal vreselijk lekkere zonnige dagen wat wel erg vreemd was. De stoel waar je 2 dagen geleden heerlijk in hebt zitten zonnen nu vol gesneeuwd. De maand dat ik mijn terugvlucht heb geboekt onze vrienden Europa bezochten en mijn eerste keer hardlopen buiten waarna het 2 dagen later weer sneeuwde.

En dan nu.. Nu is het april. nog maar 3 maanden hier waar ik het zo ontzettend naar mijn zin heb, zoveel vrienden heb gemaakt en de gedachte mijn kids hier achter te laten is vreselijk verdrietig maar ik ga er absoluut een geweldige laaste 3 maanden van maken. Tot nu toe wat hardgelopen, Miami gepland voor in mei met Jasmin, Karro en Jessy. Ook Kazaxe (dansles) weer wekelijk opgepakt. Vorig weekend naar een vuurwerk festival geweest (dat was de bedoeling teminste) Uiteindelijk het vuurwerk vanuit de auto bekeken en lekker gek gedaan in de auto en daarna lekker wezen stappen.

Een snelle blik door 5/6 maanden maar hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

  • 11 April 2014 - 00:04

    Danny:

    Ah, goed om te horen dat het zo goed gaat. Enjoy en tot snel

  • 11 April 2014 - 00:53

    Dave:

    Haha ik zei toch al dat als je het leuk heb hier eigenlijk veek te weinig tijd voor maakt of hebt:p hoop dat je nog 3 leuke maanden tegemoet gaat en je daarna snel weer te verwelkomen in ons koude landje! Veel plezier nog! Gr je broer

  • 11 April 2014 - 09:14

    Liane:

    Aaah meisje, we gaan het in NL ook zo leuk hebben, en dan plannen we gewoon af en toe Amerikaanse en Spaanse avondjes. (Ik bedoel beerpong en sangria drinken met een excuus :)) Loveyou!

  • 11 April 2014 - 09:21

    Willemieke:

    <3 <3 <3
    Veel te mooie tijd beleef je daar meis! Geniet er nog even van de laatste 3 maandjes.
    Maar stiekem kan ik niet wachten tot je er weer bent!
    En zoals liaan zegt.. dan gaan we ook leuke avondjes plannen hier! ;)
    Loveeee!

  • 11 April 2014 - 16:25

    Ester:

    Awhh lieve berichtjes!! We gaan zeker ook weer leuke avondjes beleven als we terug zijn! met of zonder reden :P
    Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!
    Blij dat er mensen uit kijken naar de dag dat ik terug kom! :)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fairfax Station

Mijn eerste reis

My adventure in america!

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

November tot April

08 Januari 2014

October

17 Oktober 2013

Update september

18 September 2013

Update july/ august

07 Juli 2013

Orientation en aankomst bij gezin
Ester

Actief sinds 14 Feb. 2013
Verslag gelezen: 1236
Totaal aantal bezoekers 4720

Voorgaande reizen:

17 Juni 2013 - 17 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: