October - Reisverslag uit Fairfax Station, Verenigde Staten van Ester Lierop - WaarBenJij.nu October - Reisverslag uit Fairfax Station, Verenigde Staten van Ester Lierop - WaarBenJij.nu

October

Blijf op de hoogte en volg Ester

08 Januari 2014 | Verenigde Staten, Fairfax Station

Laten we het deze keer nog korter proberen, kan me niet voorstellen dat iemand die lange verhalen wil lezen!

Oktober was een maand die begon met het oktoberfest en mijn hostmom's verjaardag wat niet echt gevierd werd en de eerste zaterdag zijn we naar een van de mooiste plekken tot nu toe geweest.

National Harbor! zoo mooi, heel nieuw, heel modern en fantastic mooi! Op de mooiste dag in Oktober. Het was zo'n 30 graden en een heerlijk zonnetje zonder een wolk in de lucht. Het valt niet te beschrijven maar je kunt het misschien zien aan de foto's.

Oktober was ook de maand van ons mountain/ fall weekendje weg. Op deze manier vierde we een beetje de verjaardag van mijn hostmom. We zijn naar wintergreen geweest, wat ook weer ontzettend mooi was. Helaas heel mistig dus we konden niet echt van ons geweldige uitzicht genieten maar de hottub op het dakterras was ook geweldig zonder uitzicht! Jasmin was ook mee en we hebben lekker spelletjes gedaan en veel gelachen.

in oktober waren heel veel dagen dat ik niet wist wat ik moet doen en dat ik maar zelf naar het winkelcentrum ging en op de au pair facebook site iedereen uitnodigde om met mij te gaan cosmic bowlen, wat wel heel erg gaaf was.
Ook ben ik naar de dierentuin in Dc geweest.

October is ook de maand van Halloween wat ik nog nooit echt heb mee gemaakt. Ik ben met Jasmin naar fields of fear geweest wat een boerderij was met allemaal dingen voor halloween versierde dingen had.
Een vuurtje en allerlei attracties.

Ook hadden we een Halloween feestje na onze eerste dag school en hebben we natuurlijk het echte halloween gevierd met de kids langs de deuren: Trick or treat.

Dat was oktober (had het al een tijdje geleden getypt maar vergeten te uploaden (A))